Jo li responc que sí, per educació, però amb la intenció de dir-li immediatament que no m'interessa que em vengui res ni que em truqui més, però de seguida m'engalta la segona pregunta: "¿Puede usted decirme con qué compañía lo tiene contratado?". I jo que li responc amb tota naturalitat i amabilitat "no tinc interès a donar-li aquesta informació. Se sent un "¿cómo?" entre sorprès i indignat, però li torno a respondre amb calma i respecte altre cop en català... i ja no em dóna temps per a res més perquè l'interlocutor de Ya.com penja el telèfon abans que jo hagi acabat de parlar.
En d'altres ocasions m'he trobat amb operadors que m'expliquen educadament que no entenen el català i que si em faria res d'expressar-me en espanyol. Jo els responc en espanyol, també amablement, que el dia que se m'adrecin en català em plantejaré prendre en consideració el que vulguin vendre'm, però que mentre no facin aquest petit esforç no cal que es molestin a trucar-me més vegades.
Els de Ya.com segurament han trobat aquesta manera peculiar de celebrar a posteriori, la seva festa de la Hispanitat.
Els de Ya.com segurament han trobat aquesta manera peculiar de celebrar a posteriori, la seva festa de la Hispanitat.
Jo, avui, he treballat.
2 comentaris:
No sols es Ya.com,tambe altres empreses.
Gracies per linkarme.
salut
Publica un comentari a l'entrada